lördag 13 februari 2010

Vilken kväll!

Har varit en helt fantastisk dag med sol. Man börjar känna att våren snart är på väg. Har varit hos Hanne några timmar nu och druckit lite öl & snackat men hon skulle vidare på en födelsedagsfest som även jag ska. Men på vägen dit så har jag mellanlandat hemma eftersom att festen ligger på samma gata... bara några hundra meter bort. Tagit mig en liten kisspaus & slagit på tv:n för att kolla hur det går i skidskyttet =) Men jag ska snart gå vidare igen... Ganska skum kväll faktiskt men jag tror det kommer att bli kuuuul! Jaaaaa där satte Helena det sista stående skyttet också... Heja Sverige!!!!!!!!!

2 kommentarer:

Patricia sa...

Uppdatering tack ;) hhih
ja men kom ner i maj då? jag kommer va första veckan i gbg sen åker jag till småland andra veckan :)

anna sa...

ja gör en heldag med pärten.
gillar förövrig att du kallar dej pärten när du skriver på min blogg. =)