fredag 12 februari 2010

Åhhh Sverige!

Åhh, jag har hemlängtan eller åtminstone sverigelängtan! Vet att det inte var allt för länge sen jag var där men jag kan inte hjälpa. Ska kolla upp om jag hittar någe billiga biljetter någonstans + kolla hur det ser ut på kontot. Om inte annat boka nåt lite längre fram så man har något att se framemot det är alltid kul speciellt i min trista vardag som jag har nu! Usch nu är jag så less som man bara kan bli på att vara arbetslös & jag är less på att inte känna någon ork för att styra upp det också. Jag blir så less på mig själv. Men nu har jag bestämt mig för att ha en rolig helg & på måndag då jäklar börjar sökandet igen. Kom igen Erika :) Det tråkiga är att jag liksom inte känner någon lust för nånting skulle önska att jag visste vad jag ville göra...

Men nu är det helg & då ska man ha kul! Ska hoppa in i duschen nu, käka lunch & sen möta upp Emmy för lite kaffe & Skell snack :)



















2 kommentarer:

Emmy sa...

Hej underbar bild!! snart kommer jag till dej =)

anna sa...

men vad har hänt här då. har du oxå blivit värsta bloggarn. =)

vet precis hur det känns att vara arbetslös. man blir less på ALLT!!!!